Послуги автосервісу Заміна амортизаторів

Заміна амортизаторів

Вартість
від 500 грн
Всі запчастини
В НАЯВНОСТІ
Заміна амортизаторів - це одна з процедур, яка повинна проводитись безпосередньо при виявленні неполадок. Амортизатори є однією з найважливіших частин підвіски, яка безпосередньо впливає на комфорт та безпеку руху.

Основними ознаками, за якими будь-який автолюбитель зможе зрозуміти, що необхідно перевірити стан амортизаторів, є:
  •         Погіршення зчеплення автомобіля з дорогою на великій швидкості;
  •         Зниження швидкості комфортного входження у поворот;
  •         Збільшення гальмівного шляху.


Якщо ви виявили ці ознаки, негайно зверніться на СТО "AUTODROME" Бориспіль , де буде проведена повна діагностика підвіски з можливістю заміни передніх та задніх амортизаторів.

У середньому амортизатори служать близько чотирьох років за нормальної експлуатації. Якщо ви любите екстремальну їзду, особливо в поганих дорожніх умовах, швидше за все, амортизатори вийдуть з ладу раніше.


Якщо амортизатори зношуються, вони перестають повноцінно виконувати свою функцію, яка полягає у гашенні нерівностей та коливань.

При експлуатації несправних амортизаторів погіршується зчеплення автомобіля з дорогою та його керованість, що може несприятливо позначитися на безпеці руху. Саме тому діагностику та заміну амортизаторів необхідно здійснювати своєчасно.

СТО "AUTODROME" Бориспіль  пропонує послуги з діагностики та заміни амортизаторів, ціна та якість яких Вас приємно здивують. Ми здійснюємо ремонт амортизаторів автомобілів різних марок за доступною ціною та в найкоротші терміни. Перед заміною нашими фахівцями буде проведена повна діагностика роботи амортизаторів, яка допоможе точно встановити поломку та її причину.

Для виконання ремонту ми використовуємо лише фірмові запасні частини, матеріали та обладнання, що допомагає нам надавати послуги найвищої якості. З нами ваш автомобіль завжди буде на ходу!
 

Основні причини виходу амортизаторів із ладу:


Наш досвід показує, що найчастіше заміна амортизаторів необхідна через:
  •         верхньої опори, що деформувалася;
  •         зносилися відбійників;
  •         виходу з ладу сальника штока чи клапанного механізму.


На практиці в конструкції амортизаторів частіше, ніж решта деталей, виходять з ладу сальник штока та клапанний механізм.

Це викликано різними причинами:
  •         низька якість виготовлення;
  •         незворотний процес зносу та старіння гумотехнічних виробів внаслідок тривалої експлуатації;
  •         порушення правил експлуатації;
  •         неправильне встановлення.
  •  

Рекомендуємо робити заміну задніх та передніх амортизаторів завжди паралельно: залишати попереду стару пару, а ззаду встановлювати нову не можна! Якщо проводиться заміна заднього амортизатора, то передній міняти також необхідно. Але взагалі треба дивитися по ситуації.


Через старіння гума сальників та ущільнень втрачає еластичність і може розтріскуватися. Клапанами не виконуються свої функції, а олія з одного обсягу амортизатора перетікає до іншої без потрібного опору.

Якщо зовні з'явилися потоки масла, то сальник штока втратив герметичність. Багато в чому довговічність амортизатора залежить стану його штока. Протягом своєї служби їм відбуваються сотні тисяч поворотно-поступальних рухів.

Для того щоб забезпечити мінімальне зношування штока та його ущільнювача, необхідно проводити високоякісну обробку поверхні, спочатку шліфування, а потім полірування.

Якщо через експлуатацію на штоку з'явилися осередки корозії або задираки, такий амортизатор не зможе довго служити. Односторонні задираки є наслідком неправильної установки амортизатора, внаслідок чого порушилося співвідношення штока з поршнем та циліндра.

Підвищена запиленість повітря також прискорює зношування. Пил, що проникає через зазори між корпусом і пильником, осідає на штоку і тим самим виконує функцію абразиву.

Щоб уникнути поломки внаслідок передчасного виходу з ладу сальника штока, потрібно проводити ремонт підвіски, а також заміну амортизаторів.

Протягом усього терміну служби амортизатора пильник повинен залишатися цілим. Якщо пильовик буде пошкоджений, то це сприятиме потраплянню на шток води та бруду і викличе корозію та знос.



ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?

Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.

   

Що ми пропонуємо