Діагностика гальмівної системи – комплексна процедура з оцінки та виявлення причин зменшення ефективності гальмування, аналізу технічного стану та рівня зносу системи. У процесі перевіряється цілісність та працездатність гальмівного циліндра, вакуумного підсилювача, гальм задніх та передніх коліс. Своєчасна діагностика – основа безпеки на дорогах. Вона на початковій стадії дозволить запобігти ризикам для життя та здоров'я учасників дорожнього руху, а також уникнути подальшого дорогого ремонту.
Різниці проблем з гальмівною системою
Рекомендується проводити діагностику кожні 15–20 тис. км. пробігу. Основні ознаки несправності:
- Сторонні звуки у процесі гальмування – скрипи, стуки та ін.
- Падіння рівня або повне зникнення гальмівної рідини.
- Нерівномірність зношування колодок.
- Некоректна робота педалі гальма – провалювання чи тугий хід.
- Заноси у процесі гальмування.
- Збільшення довжини гальмівного шляху.
- Биття рульового колеса.
- Механічні пошкодження шлангів, трубок, дефекти на них.
При виявленні однієї з ознак, а також при лампочці АБС, що запалюється і не гасне, на панелі приладів, потрібно негайно доставити машину в автосервіс.
Етапи діагностики
Процедура перевірки системи гальмування має на увазі кілька етапів перевірки. Для її проведення потрібне спеціальне обладнання та інструменти. Процес включає:
- Спілкування з клієнтом, з'ясування чинників, які викликають занепокоєння.
- Візуальний огляд гальмівної системи на наявність можливих механічних деформацій, витоків, протікання та ін.
- Оцінка зношування барабанів, колодок, дисків.
- Проведення комп'ютерної діагностики.
- Стендова перевірка гальмівних зусиль всіх коліс.
- Часткове розбирання вузлів з метою оцінки працездатності, технічного стану.
В середньому в залежності від моделі, марки авто та особливостей проблеми, діагностика займає від 30-40 хвилин до кількох годин.
ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.