Заміна сайлентблоку часто вважається автолюбителями операцією нескладною і не обов'язковою. Даний стереотип абсолютно невірний, так як сайлентблок, що вийшов з ладу, може спричинити за собою поломки і несправності набагато більш чутливі, усунення яких може вимагати значних матеріальних вкладень.
Сайлентблок являє собою особливий шарнір, який складається з двох металевих елементів з поліуретановою вставкою між ними. Саме цей елемент і бере на себе основну функцію віброгасіння, що забезпечує комфорт та безпеку руху.
ЯК ЧАСТО ПОТРІБНА ЗАМІНА САЙЛЕНТБЛОКІВ, І З ЯКИХ ПРИЧИН?
Сайлентблоки можуть прослужити і 100 тис. кілометрів, якби не біда з дорогами, які скорочують їхнє «життя» приблизно наполовину. Тобто їх заміна може знадобитися і через 50 тис. км.
Уважний водій без огляду зможе почути, що деталь зносилася та потрібна заміна сайлентблоків передніх важелів або заміна сайлентблоків задньої балки. Ознаки несправності будуть такими (це стосується підвісок):
- автомобіль став менш керованим;
- кермо стало при поворотах давати затримку (став «ватним»).
Це дві основні ознаки, що сайлентблок настав час поміняти. Додатковою ознакою вважають кривизну розвалу/сходження (якщо раніше він був правильний).
Якщо шарнір, що порвався, виставить важелі під кутом — точно потрібна заміна сайлентблоків передніх важелів і задньої балки.
В автосервісі (а туди все ж таки слід звернутися, якщо ви не супер досвідчений автомеханік) процедура огляду перед заміною сайлентблоків складається з наступних дій:
- треба заїхати на яму;
- відмити шарніри від пилу-бруду;
- оглянути їх: якщо на гумі (поліуретані) є тріщини, а тим більше розриви, хоч і дрібні, діагноз один: поміняти гумово-металеві вироби.
Такий самий висновок потрібно зробити, якщо в сайлентблоках люфт, і він немаленький. Це стосується й заміни задніх сайлентблоків.
Сайлентблок – це деталь, основним завданням якої є гасіння коливань, що виникають у процесі взаємодії деталей та вузлів автомобіля.
Що буде, якщо заміну сайлентблоків проведено несвоєчасно? На швидкості машину може просто відвести з дороги або ж сильно жбурляти вправо-ліворуч. Ну і взагалі не вигідно: зношування покришок стане дуже нерівномірним і доведеться міняти вже весь важіль підвіски.
Складність ремонту – у складності запресування цих деталей. Без спецінструменту тут не обійтися.
Потрібні оправки (заміна задніх сайлентблоків – це одні, а заміна сайлентблоків передніх важелів – інші). А ще прес для процесу запресування – випресування у важелі.
Шматок відповідної діаметру труби і кувалду – не метод. Еластичну гуму можна пошкодити такими інструментами, та й поліуретан – також не залізо.
З призначення сайлентблоку стає очевидно, що він відчуває значний тиск і особливо схильний до зносу. У цьому випадку деталь перестає виконувати свою функцію і всі коливання передаються безпосередньо вузлам автомобіля.
Саме тому варто уважно стежити за станом сайлентблоків та своєчасно здійснювати їх заміну. Діагностику сайлентблоків, як і всієї підвіски, рекомендується здійснювати не рідше ніж раз на рік.
Автосервіс СТО "AUTODROME" Бориспіль надає своїм клієнтам послуги з діагностики стану та заміни сайлентблоків за доступною ціною. Для того, щоб ваш автомобіль та його рушійні вузли прослужили вам довго і доставляли якомога менше неприємностей, необхідно використовувати тільки якісні сайлентблоки, а також користуватися послугами досвідчених майстрів для їх заміни.
Наші спеціалісти використовують спеціалізоване обладнання та матеріали від перевірених виробників, які дозволяють нам давати гарантію на виконану нами роботу кожному клієнту.
ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.