Головка блоку циліндрів (ГБЦ) – один із найважливіших вузлів ДВЗ, що здійснює контроль над процесом згоряння паливно-повітряної суміші та відведення відпрацьованих продуктів. Вона встановлена на блоці циліндрів зверху і кріпиться за допомогою міцних шпильок та болтів. Момент затягування кожного з них має певне значення, щоб уникнути перекосів та деформацій. Тому ремонт мають виконувати кваліфіковані спеціалісти з використанням спеціального обладнання. У процесі роботи особлива увага приділяється клапанам та ущільнювальним елементам, які зазнають найбільших навантажень при роботі.
Ознаки поломки ГБЦ
Ознаки при яких варто зробити діагностику і звернути увагу на стан головки блоку циліндром:
- Наявність у маслі піни білого кольору.
- Наявність слідів олії в радіаторі та розширювальному бачку.
- З глушника виходить густий дим білого кольору.
- Дефекти валкової площини.
- Тріщини на корпусі вузла.
- Руйнування різьблення сполучних елементів.
Наявність вищезгаданих проблем може призвести до суттєвого перевитрати палива, а зрештою – до капітального ремонту двигуна.
Причини несправності ГБЦ
Несправності в роботі можуть бути спричинені такими причинами:
- Неправильні значення моментів затягування кріпильних елементів.
- Довготривала робота ДВС без відпочинку, сильний перегрів, інтенсивна експлуатація автомобіля.
- Низькоякісна олія, що містить різні домішки.
- Несправності охолоджувальної системи, неякісна рідина, що охолоджує.
- Зношені сідла або напрямні втулок клапанів.
- Низькоякісне паливо.
Етапи ремонту ГБЦ
Перед ремонтом проводиться обов'язкова діагностика. Залежно від причини поломки виконують такі роботи, що зачіпають як сам вузол, так і інші деталі двигуна:
Усунення кіптяви та нагару струменем розігрітої рідини.
Демонтаж вузла на спеціалізованому стенді.
Усунення тріщин.
Шліфування привалкової площини вузла за наявності залишкових деформацій.
Заміна напрямних втулок клапанів.
Дефектування клапанів.
Монтаж нових маслознімних ковпачків, клапанних втулок, виправлення фасок.
Шліфування та опресування ГБЦ.
Усі ці роботи проводяться з використанням відповідного обладнання.
Коли ГБЦ не підлягає ремонту
У деяких випадках доцільно виконувати заміну:
Наявність тріщин у стінках сідел клапанів, товщина яких не перевищує 2 мм (відновлення герметичності неможливе).
Наявність глибоких тріщин на поверхні ГБЦ та у форкамері.
Впускний або випускний канали містять тріщини, що впливають на герметичність. Не підлягають усуненню через відсутність доступу до них.
За наявності будь-якої з перелічених вище проблем фахівці рекомендують повну заміну.
Чому варто довірити нам ремонт?
- Діагностика із використанням професійного обладнання.
- Досвідчені майстри.
- Працюємо з авто будь-яких марок та моделей.
- Чітке дотримання встановлених термінів.
- Доступні ціни.
- Приємні бонуси для клієнтів.
- Ваше авто під охороною 24/7.
ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.