Ремонт гідропідсилювача керма

Гарантія
12 місяців
Всі запчастини
В НАЯВНОСТІ
Гідравлічний підсилювач керма – це механізм, який допомагає знизити зусилля, що додається водієм під час повороту керма, а також підвищити безпеку руху через підвищення керованості автомобіля навіть у складних дорожніх умовах. Наш автосервіс здійснює діагностику, заміну та ремонт ГУР , ціни на який не вдарять по бюджету.
 

Крім двох основних функцій гідропідсилювач керма допомагає також:

  •  Збільшити маневреність під час руху;
  •  Нівелювати удари, що передаються керму під час руху по нерівному дорожньому полотну;
  •  Зберегти керованість навіть у разі виходу гідропідсилювача з ладу.

У систему гідропідсилювача керма входять такі елементи:
 
  •  Насос, покликаний підтримувати рух рідини у системі, і навіть створювати необхідний тиск;
  •  Розподільник, що допомагає подавати рідину у певний циліндр системи;
  •  гідроциліндр, який за допомогою тиску рідини здійснює переміщення поршня, який у свою чергу передають зусилля до колес;
  •  З'єднувальні шланги, що допомагають забезпечити циркуляцію рідини в системі.
 

Гідропідсилювач керма працює наступним чином:

  • Рідина з бачка самопливом надходить у вхідний отвір насоса, рідина з насоса під тиском направляється в розподільчий механізм. Розподільний механізм має пружний елемент, торсіон або пружину, завдяки якому переріз перепускних отворів змінюється пропорційно до зусилля на рульовому колесі.

У нейтральному положенні переріз отворів, що пропускають рідину в праву і ліву частину гідроциліндра, однаковий з перетином отворів, що випускають рідину з них в бачок. Однакові й тиски у правій та лівій частинах гідроциліндра.

При повороті керма через сили тертя та інших сил виникає зусилля, що деформує пружний елемент, що змінює переріз отворів розподільного механізму і, тим самим, тиску в правій і лівій частинах гідроциліндра. Для обмеження тиску в насосі є обмежувальний клапан.

 

Як правильно експлуатувати гідропідсилювач

Для запобігання виникненню аварійно-небезпечних ситуацій, пов'язаних з відмовою системи кермового керування автомобіля, необхідно періодично здійснювати контроль наявності олії в бачку ГУРу.

При помітному зниженні рівня, не пов'язаного з температурою, кутом повороту коліс, нахилом автомобіля тощо, необхідно перевірити герметичність вузлів гідравлічного контуру: шланги, місця їх вводів і т.д.

Для збільшення терміну служби елементів ГУРу та системи в цілому, рекомендується один раз на 1-2 роки проводити заміну робочої рідини.

В інструкції з експлуатації більшості автомобілів підкреслюється, що не можна утримувати колеса в крайньому положенні більше 5 с, оскільки це може призвести до перегріву олії, аж до її закипання, і виходу системи з ладу.

 

Технічне обслуговування гідропідсилювача:

  •  Необхідно ретельно стежити за рівнем натягу ременя, що приводить. Саме він стає найбільш поширеною причиною поломок гідропідсилювача. При сильному рівні зношування або ослабленні його натягу, ремінь потрібно замінити. Характерними ознаками є зворотна віддача на кермі.
  •  Потрібно підтримувати необхідний рівень гідравлічної рідини у бачку та у разі потреби поповнювати його. Недостатню кількість рідини виведе з ладу насос. А ремонт насоса гідропідсилювача керма (ГУР) у Мінську коштуватиме недешево. Яка саме олія потрібна для роботи ГУР, можна дізнатися у рекомендаціях виробника свого автомобіля.
  •  Рідина ГУР слід періодично замінювати. Як і моторне мастило, гідравлічна олія схильна до забруднення та зниження робочих якостей. При втраті робочих властивостей гідравліка викликає збої в роботі основних елементів ГУР, а також порушує цілісність сальників ущільнювачів рульової рейки. Їх ремонт буде дуже дорогим.
  •  Злив рідини виробляють шляхом від'єднання одного зі шлангів при відкритій кришці розширювального бачка. Після цього цілісність контуру слід відновити, а резервуар необхідно залити нову гідравлічну рідину. Щоб виключити появу повітряних пробок, потрібно кілька разів прокрутити кермо в крайні положення при відкритій пробці розширювального бачка. Потрапило повітря у вигляді бульбашок вийде із системи.
  •  Не варто забувати про періодичний візуальний огляд рідинних контурів на предмет протікання. У разі слідів олії цілісність сполук потрібно усунути.
ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?

Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.